Concurs de Relats del CFIS

Impulsat amb motiu de la celebració del 50è aniversari a la UPC, han d'estar inspirats en una temàtica relacionada amb la galeria Ciències de la Ficció de l'exposició "Imaginary, una simfonia matemàtica".

Concurs de Relats del CFIS

Amb motiu de la celebració del 50è aniversari a la UPC, el CFIS posa en marxa el Concurs de Relats del CFIS. En la seva primera edició del 2021, els relats hauran d’estar inspirats en una temàtica relacionada amb la galeria Ciències de la Ficció de l’exposició de l’FME IMAGINARY, una simfonia matemàtica, que també commemora el 50è aniversari de la UPC.

Visita l’exposició, deixa volar la teva imaginació i envia’ns el teu relat!

Categories, premis i dates

En aquesta primera edició s’estableixen quatre categories:

1. Alumnat de secundària

2. Alumnat de batxillerat

3. Alumnat universitari

4. Qualsevol persona major de 16 anys (categoria especial amb motiu del 50è aniversari UPC)

Cada categoria estarà dotada d’un premi de 300€ i d’un accèssit de 100€.

Al concurs es pot presentar una sola obra per participant.

Els relats es presentaran a través d’un formulari d’inscripció, l’enllaç del qual es publicarà properament en aquest mateix web i restarà obert des del 15 d’octubre fins al 15 de novembre.

Se seleccionarà un màxim cinc finalistes per a cada categoria.

El veredicte del jurat es farà públic en un acte acadèmic durant el mes de desembre, al qual es convidaran les persones finalistes.

Mecànica del concurs

• El relat ha de tenir com a màxim 2000 paraules, inclòs el títol.

• El redactat pot ser en llengua catalana o castellana.

• L’obra s’entregarà en format pdf.

• Aquesta primera edició, el tema del relat ha d’estar relacionat amb el contingut de la galeria “Ciències de la Ficció” de l’exposició de l’FME “IMAGINARY, una simfonia matemàtica”.

• Els relats guanyadors presentats al concurs es podran publicar en qualsevol dels canals de difusió del CFIS o la UPC.

Tota la informació al web del CFIS.