Concurs de Data Story Telling al Twitter amb premi!

Amb motiu del XX Dia de l'Estadística de Catalunya, la Societat Catalana d'Estadística i l'Institut d'Estadística de Catalunya convoquen la iniciativa Data Story Telling, que reconeixerà els millors tuïts estadístics amb una representació visual.
Concurs de Data Story Telling al Twitter amb premi!

Aquesta iniciativa pretén apropar la ciència estadística a la ciutadania, mitjançant l'ús de les xarxes socials. Els tres tuits més originals amb l'etiqueta #datastorytelling publicats a Twitter que continguin una representació visual (gràfic, figura o infografia) seran distingits amb 150 i 100 euros, i una subscripció gratuïta a la quota anual de la Societat Catalana d'Estadística, respectivament.

El reconeixement es farà públic el 20 d'octubre de 2020, Dia de l’Estadística de Catalunya i Dia Mundial de l'Estadística, en un acte presidit pel president de la Societat Catalana d'Estadística i el director de l'Institut d’Estadística de Catalunya.

Més informació al web de lDESCAT