Concurs de Data Story Telling al Twitter amb premi!

Amb motiu del XX Dia de l'Estadística de Catalunya, la Societat Catalana d'Estadística i l'Institut d'Estadística de Catalunya convoquen la iniciativa Data Story Telling, que reconeixerà els millors tuïts estadístics amb una representació visual.

Aquesta iniciativa pretén apropar la ciència estadística a la ciutadania, mitjançant l'ús de les xarxes socials. Els tres tuits més originals amb l'etiqueta #datastorytelling publicats a Twitter que continguin una representació visual (gràfic, figura o infografia) seran distingits amb 150 i 100 euros, i una subscripció gratuïta a la quota anual de la Societat Catalana d'Estadística, respectivament.

El reconeixement es farà públic el 20 d'octubre de 2020, Dia de l’Estadística de Catalunya i Dia Mundial de l'Estadística, en un acte presidit pel president de la Societat Catalana d'Estadística i el director de l'Institut d’Estadística de Catalunya.

Més informació al web de lDESCAT