Informació FME sobre les mesures extraordinàries d'avaluació aprovades en Claustre de la UPC del proppassat 23/10/2019

Aquesta informació s'adreça al PDI i estudiantat de l'FME.

Atès el resultat de les discussions i votacions del claustre del proppassat dimecres 23 d’octubre, així com les nombroses peticions d’estudiants i delegacions d’estudiants del centres per tal que s’habilitin procediments d’avaluació que facilitin la participació de l’estudiantat en les diverses vagues i manifestacions, la UPC va emetre un comunicat conjunt entre el Consell de Direcció, els Directors de Centre i el Consell de l'Estudiantat on s'acorda, entre altres coses,

"En el cas de que la normativa d’avaluació d’un centre ja permeti atendre la reclamació del claustre sense canvis normatius, la proposta sotmesa a aprovació consistirà en un comunicat on s’establiran clarament els procediments i la motivació del comunicat. En qualsevol dels casos es donarà màxima difusió a l’acord, molt especialment entre l’estudiantat."

Podeu llegir el comunicat sencer a: https://www.upc.edu/ca/sala-de-premsa/noticies/comunicat-conjunt-de-lequip-del-consell-de-direccio-els-directors-i-degans-dels-centres-i-del-consell-de-lestudiantat-referent-a-lavaluacio-unica

Recordem que l'acord del Claustre deia:

"...habilitació de les mesures necessàries per garantir a l’estudiantat de la UPC la possibilitat d’accedir a l’avaluació única al final del primer quadrimestre del curs actual."

Aquesta possibilitat ja és així a l'FME i, per tant, no cal prendre cap acord en Junta de Facultat per canviar cap normativa. Amb aquest comunicat complim l'acord esmentat anteriorment tot recordant que l'estudiantat tindrà dret a accedir a l'avaluació única al final del primer quadrimestre.

Addicionalment, no es canviarà cap data d'examen parcial de les fixades en els calendaris acadèmics pels motius esmentats anteriorment ja que l'estudiant ja té dret a l'avaluació única al final del quadrimestre.

Ben cordialment,

Jaume Franch