Llibre de condolences en record de l'estudiant de l'FME-CFIS Marc Herault Ripoll

Si desitgeu deixar una nota de record en memòria del Marc Herault, s'ha habilitat un llibre disponible a Secretaria del CFIS i teniu de termini fins al 22 d'abril.

Lamentem haver de comunicar la mort en un accident de muntanya de Marc Herault Ripoll, estudiant del CFIS que cursava la doble titulació d'Enginyeria Física i Matemàtiques i que a més era mentor dels estudiants de primer curs del CFIS.

Llibre de record Marc Herault

Si desitgeu deixar una nota de record en memòria del Marc Herault, s'ha habilitat un llibre per escriure les notes. Podeu passar per secretaria del CFIS per fer-ho fins al 22 d'abril com a màxim. Un cop recollides totes les notes, s'enviarà el llibre a la família.

Els que l'hem conegut sabem que era una persona especial i excepcional, en molts sentits.

En aquests moments tan difícils, tota la comunitat FME acompanya en el dolor a la seva família, amistats i companys.

El funeral tindrà lloc dimecres 6 d'abril a les 17 h a l'església de Sant Joan de Reus. Per tal de facilitar l'assistència al funeral, se suspenen les classes del MAMME del dia 6 d'abril.