Nou comunicat FME respecte del COVID-19 (3 abril de 2020)

Es fa ressò del comunicat del rector de la UPC del dia 3 d'abril a la tarda.

Benvolgut professorat, PAS i estudiantat de l’FME,

En primer lloc espero que estigueu tots vosaltres i els vostres en bon estat de salut.

Vull fer un fort agraïment a tots plegats per la bona feina feta al llarg d’aquestes ja prop de tres setmanes de confinament. Hem fet un gran esforç per adaptar-nos a la docència i a l’aprenetatge no presencial, i s’ha pogut fer gràcies a la implicació de tothom, especialment dels serveis TIC de l’FME i de la universitat en general.

Us escric just abans de l’inici de Setmana Santa i just després del comunicat que ha enviat el nostre Rector qui s’ha reunit amb els rectors de les altres universitats catalanes per prendre algunes decisions comunes. Els punts més importants que vull subratllar són:

• Es confirma que no hi tornarà a haver docència presencial al llarg d’aquest quadrimestre. Continuarem, doncs, amb la docència no presencial fins a finals del quadrimestre amb el calendari establert. En aquest punt permeteu-me recordar que la propera setmana és Setmana Santa i, per tant, no lectiva.
  • Els calendaris d’exàmens aprovats per junta de facultat a l’FME no es podran complir. Atès que treballem encara amb la idea de fer-los presencials, els exàmens ordinaris del segon quadrimestre tindran lloc a finals de juny i principis de juliol. Després de Setmana Santa us farem arribar els nous calendaris.
  • Tanmateix, cal tenir una pla B pel cas que no es puguin fer exàmens presencials. També després de Setmana Santa us farem arribar un protocol d’actuació pel cas que els exàmens ordinaris s’hagin de fer telemàticament.
  • Pel cas del estudis de Grau, mantindrem els exàmens extraordinaris, també en un calendari diferent al que es va aprovar en el seu moment.

Finalment, recordar-vos que l’equip deganal de l’FME roman a la vostra disposició per ajudar-vos en qualsevol cosa que pugueu necessitar. No dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres si creieu que podem ser d’ajuda.

Esperant que contineu en bona forma aprofito per saludar-vos ben cordialment,

Jaume Franch, degà de l'FME

Comunicat del rector de la UPC, Francesc Torres 3/04/2020