Comunicat del degà de l'FME del 29/10/2020 - Pròrroga de 30 dies sobre l'activitat lectiva no presencial

L'activitat lectiva es mantindrà online llevat els exàmens durant tot el mes de novembre. I caldrà emplenar formularis específics per permetre la mobilitat durant el període de confinament municipal dels caps de setmana.

Comunicat del degà de l'FME del 29/10/2020

Benvolgut professorat i estudiantat de l'FME,

Em poso en contacte amb tots vosaltres amb la finalitat d'explicar-vos com continuaran les activitats docents a l'FME durant tot el mes de novembre. Tot just ara fa 15 dies modificàvem la nostra activitat lectiva passant  a ser aquesta online, excepte les avaluacions. Avui s'han fet públiques unes noves mesures l'afectació de les quals a l'FME passo a detallar:

• Tota l'activitat lectiva es mantindrà online, excepte els exàmens, al llarg de tot el mes de novembre. Aquesta mesura es podrà prorrogar a desembre depenent de l'evolució de la pandèmia.
  • Els exàmens es mantindran presencials.
  • Les noves mesures ens afecten pel que fa a la mobilitat (entre municipis). En aquest sentit, us informo que hi ha dues excepcions al confinament municipal establert entre les 6 h dels divendres al matí i les 6 h dels dilluns al matí per als quinze dies vinents:

- anada i tornada al lloc de treball.
- anada i tornada a la universitat.

Per poder realitzar aquesta mobilitat entre municipis, tot aquell PDI/PAS que hagi d'assistir a la universitat haurà de dur a sobre el certificat d'autoresponsabilitat, que pot trobar a https://certificatdes.confinapp.cat/, degudament emplenat, acompanyat d'un certificat acreditatiu de la seva vinculació amb la universitat, que es pot aconseguir a l'intranet de personal, apartat racó Personal/dades de vinculació/vinculació amb dades laborals.

Els estudiants necessitareu tres documents:

• El certificat d'autoresponsabilitat, que pot trobar a https://certificatdes.confinapp.cat/, clicant a la casella "Causa de força major o una altra situació de necessitat justificada", i explicant la causa en el desplegable que s'obre.
  • El certificat de matrícula que es pot obtenir a l'E-secretaria.
  • Un certificat personalitzat que us enviarem des de l'FME explicant que demà hi ha l'examen de l'assignatura que correspongui.
Trobareu més informació al web de la UPC.

Us encoratjo a mantenir l'esforç col·lectiu per ajudar a la contenció de la pandèmia, seguint com fins ara les mesures higièniques i sanitàries i actuant responsablement minimitzant la mobilitat i l'activitat social.

Trobareu més informació al web de la UPC.

Ben cordialment,

Jaume Franch