Comunicat del degà de l'FME: Actualització sobre les restriccions pel COVID a l'FME (10/03/2021)

Enviat a tota la comunitat FME (PDI, esudiantat i PAS), el comunicat anuncia que a partir de dilluns 15 de març, les classes teòriques de segon del grau en Matemàtiques tornaran a ser presencials.

Benvolgut professorat, PAS i estudiantat de l'FME,

En primer lloc espero trobar-vos bé de salut, tant a vosaltres com als vostres

El motiu d'aquest email és explicar-vos les variacions en les restriccions per la pandèmia a l'FME després de les mesures publicades al DOGC a finals de la setmana passada. Pel que fa a les universitats, en aquestes mesures s'especifica que:

• Les pràctiques i les avaluacions podran seguir sent presencials.
  • En el desenvolupament de les activitats teòriques presencials es podrà considerar l'augment de la presencialitat simultània restringida fins a un màxim d'un 30% de l'estudiantat de cada universitat, sense poder-se superar aquest percentatge en cap centre.
L'FME gestiona el grau en Matemàtiques i dos màsters, i participa i acull classes d'un altre grau i del màster de professorat. Aquesta limitació del 30% permet fer classes teòriques presencials de fins a dos cursos. I atès que l'estudiantat de segon de grau ja va passar bona part del seu primer curs sense presencialitat, i tot el que portem d'aquest darrer des del 15 d'octubre, hem acordat que, a partir de dilluns 15 de març, les classes teòriques de segon del grau en Matemàtiques tornaran a ser presencials.

Per tant, a partir de la setmana entrant, l'FME tindrà classes presencials de:

• Totes les classes de primer i segon del grau en Matemàtiques, amb les restriccions d'aforament que es detallaran pròximament.
  • Les classes de problemes de tercer del grau en Matemàtiques.
  • I romandran totalment online la resta de classes de totes les titulacions.

La cap d'estudis del grau en Matemàtiques informarà als afectats sobre com s'implantarà aquest retorn a la presencialitat en un proper missatge.

Ben cordialment,

Jaume Franch