Company Workshop: Ailylabs

25/11/2022

En el marc de l'assignatura "Models Matemàtics de la Tecnologia", el 30 de novembre de 8 a 10 h tindrà lloc un nou workshop obert a tot l'estudiantat de l'FME.

El workshop tindrà per títol "Machine Learning workshop with Aily Labs” i tindrà lloc el dia  30 de novembre de 8 a 10 h a l'aula S01 (canvi d'aula) i serà conduït per Lluís Capdevila.

Resum (la sessió serà en anglès): El taller servirà per iniciar-nos al món del Machine Learning amb opció de profunditzar en certs temes a elegir pels estudiants. El workshop proporciona codi per practicar solucions de Machine Learning i la possibilitat de conèixer Aily Labs de prop.

Tot i que el workshop s'ofereix per als estudiants de l'assignatura de MMT, qualsevol estudiant hi serà benvingut.

De 10 a 10h30 també hi haurà una sessió de networking amb un petit refrigeri per als assistents.