Comencen les sessions de preparació de les proves Cangur a l'FME!

Seran cada dimecres de 18 a 19h30 en format en línia i les conduirà Albert Vives, estudiant del grau en Matemàtiques de l'FME. Comencem dimecres 18 d'octubre, inscripcions obertes!

Enguany, aquestes sessions es faran cada dimecres fins a la celebració de la Prova Cangur, que l'edició del 2024 tindrà lloc el dia 21 de març.

Sessions de preparació per a les proves Cangur Curs 2023-2024

L'edició de les Proves Cangur 2024 organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) tindran lloc el 21 de març de 2024.
Les sessions de preparació per a les proves cangur organitzades des de l'FME per aquest curs es faran en línia via google meet amb possibilitat de fer-les híbrides (presencials i en línia).
  • Dia: Cada dimecres lectiu i no festiu fins a la celebració de les proves
  • Hora: de 18 a 19h30
  • Inici: dimecres 18 d'octubre 2023
  • Enllaç meet de la sessió: https://meet.google.com/eop-cjks-rda
  • Adreçat a: Alumnat de 4t ESO, 1r i 2n Batxillerat.
  • Conductor de les sessions: Albert Vives, estudiant del grau en Matemàtiques de l'FME.
  • Professor-coordinador de les sessions: Sebastià Martin, vicedegà de Promoció de l'FME.
  • Per a més informació: deganat.fme@upc.edu
Inscripcions: Enllaç al formulari d'inscripció aquí