Comencen les activitats d'estiu per a joves de secundària i batxillerat a l'FME

Dilluns 3 de juliol l'FME acollirà dues activitats d'estiu per a estudiants de secundària i batxillerat: per una banda, el II Campus ientífic d'estiu sobre Matemàtiques aplicades a la Física i l'Enginyeria i per l'altra, la III edició del Mathematics Summer Camp.

L'FME a la fresca: Campus d'estiu per a joves de secundària i batxillerat

A partir del dia 3 de juliol arrenquen a l'FME les activitats estiuenques adreçades a joves de secundària i batxillerat:

• Campus científic: les Matemàtiques de problemes reals de la Física i l'Enginyeria (del 3 al 7 de juliol 2017). Una introducció a la programació (en entorn Scilab) de mètodes numèrics senzills per a problemes que no es poden resoldre sense computació massiva; i aplicació a problemes reals de la física i l'enginyeria, com per exemple la trajectòria d'un asteroide, l'estabilitat d'un vaixell o la simulació de processos aleatoris. Campus organitzat per l'FME.
  • Barcelona Tech Math Summer Camp (MSC), del 3 al 14 de juliol,  ofereix als estudiants interessats en Matemàtiques una experiència per millorar les habilitats i el coneixement. Els temes que es treballen al camp seran: Àlgebra, combinació, geometria i teoria de nombres. El llenguatge de treball serà l'anglès. Campus organitzat pel CFIS amb la col·laboració de la Fundació Cellex.