Canvis a l'equip directiu de l'FME

A partir de l'1 de gener del 2016, la professora Lourdes Rodero serà la nova secretària acadèmica del centre amb atribucions de cap d'estudi d'Estadística.

L'equip directiu de la Facultat de Matemàtiques i Estadística encetarà el nou any amb canvis dins de la seva composició:

El professor Javier Heredia Cervera, cessarà com a vicedegà-cap d’estudis d’Estadística, amb efectes 31 de desembre 2015. El professor Jaume Soler Villanueva cessarà també com a secretari acadèmic amb efectes 31 de desembre 2015 però es manté a l’equip com a vicedegà de Promoció.

I la professora Lourdes Rodero de Lamo, del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC serà la propera secretària acadèmica amb atribucions com a cap d'estudis d’Estadística, a partir de l’1 de gener de 2016.

Moltes gràcies als professors Javier Heredia i Jaume Soler (encara que aquest darrer continua tasca dins de l'equip) per la seva dedicació a la Facultat i donem la benvinguda i li desitgem molts encerts a la professora Lourdes Rodero.