Sou a: Inici / notícies / Canvis a l'equip directiu de l'FME

Canvis a l'equip directiu de l'FME

A partir de l'1 de gener del 2016, la professora Lourdes Rodero serà la nova secretària acadèmica del centre amb atribucions de cap d'estudi d'Estadística.
 Canvis a l'equip directiu de l'FME

L'equip directiu de la Facultat de Matemàtiques i Estadística encetarà el nou any amb canvis dins de la seva composició:

El professor Javier Heredia Cervera, cessarà com a vicedegà-cap d’estudis d’Estadística, amb efectes 31 de desembre 2015. El professor Jaume Soler Villanueva cessarà també com a secretari acadèmic amb efectes 31 de desembre 2015 però es manté a l’equip com a vicedegà de Promoció.

I la professora Lourdes Rodero de Lamo, del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC serà la propera secretària acadèmica amb atribucions com a cap d'estudis d’Estadística, a partir de l’1 de gener de 2016.

Moltes gràcies als professors Javier Heredia i Jaume Soler (encara que aquest darrer continua tasca dins de l'equip) per la seva dedicació a la Facultat i donem la benvinguda i li desitgem molts encerts a la professora Lourdes Rodero.