Campus científic d'estiu a l'FME: l'aplicació de les matemàtiques a problemes reals de física i enginyeria.

La Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) organitza aquest campus d'estiu d'una setmana de durada adreçat a estudiantat de batxillerat interessat en les matemàtiques i la tecnologia. Inscripcions a partir del 18 d'abril fins a exhaurir les places disponibles.

"Campus científic: les matemàtiques de problemes reals de la física i l'enginyeria"

Tipus d'activitat: campus científic no residencial.

"Les matemàtiques de problemes reals de la física i l'enginyeria": introducció a la programació (en entorn Scilab) de mètodes numèrics senzills per a problemes que no es poden resoldre sense computació massiva; i aplicació a problemes reals de la física i l'enginyeria, com per exemple la trajectòria d'un asteroide, l'estabilitat d'un vaixell o simulació de processos aleatoris.

Públic a qui s'adreça: estudiantat batxillerat.

Durada de l'activitat: 1 setmana.

Horari: de 10 h a 14 h.

Dates de realització: de l'11 al 15 de juliol.

Més informació i inscripcions

Inscripcions: a partir del 18 d'abril.

Places: 25

Cost de l'activitat: gratuït.

Enviar correu electrònic a: deganat.fme@upc.edu

amb les dades:

- Nom i cognoms

- Nivell i centre docent

- telèfon i correu electrònic

Coordinador del campus:  Jaume Soler, professor de matemàtiques del Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental de la UPC i vicedegà de Promoció de l'FME.