Bons resultats a l'Olimpíada Matemàtica Internacional IMO2020

29/09/2020

Amb els millors resultats de la història d'aquesta competició (31° posició, 133 punts), dues de les medalles de bronze han estat per a estudiants de 1r del GM de l'FME-CFIS: Javier Nistal i Álvaro Acitores.

Bons resultats a l'Olimpíada Matemàtica Internacional IMO 2020

La competició va tenir lloc la passada setmana de manera virtual des de Sant Petersburg i va reunir a tots els participants a l'FME des d'on van realitzar totes les proves. I els resultats van ser magnífics: es va aconseguir la millor participació de la delegació espanyola de la història: 31a posició, 133 punts. (La IMO, un poco de historia)

2 Medalles de plata per a:

• Ignacio Ciscar Múgica, de Andalucía
  • Pau Cantos Coll, de Catalunya

4 Medalles de bronze per a:

• Mario Marcos Losada, de Castilla-León
  • Leonardo Costa Lesage, de la Comunidad Valenciana
  • Javier Nistal Salas, de la Comunidad Valenciana (estudiant de doble titulació Mates-Dades a l'FME-CFIS)
  • Álvaro Acitores Montero, de Castilla-León (estudiant de doble titulació Mates- Física a l'FME-CFIS)
Trobareu tota la informació al web de l'IMO2020 i a la Europa Press.

Enhorabona a tot l'equip, especialment al Javier Nistal i a l'Álvaro Acitores!