Beques d'estudi - GM, GE i MESIO patrocinades per empreses, darrers dies per demanar-les!

Atenció estudiantat FME, el termini acaba el 27 de gener de 2023!. Cal adreçar les peticions al correu: dega.fme@upc.edu

Beques d'estudi per a estudiantat FME del GM, GE UB-UPC i MESIO UPC-UB:

Són ajuts que cobreixen el cost de la matrícula i que ofereixen pràctiques d'empresa. Tots els interessats cal que envieu un email a l'adreça dega.fme@upc.edu amb el vostre currículum i el vostre expedient fins al 27 de gener 2023. A l'assumpte de l'email poseu-hi "Sol·licitud beca Nom empresa-estudi -FME".

Per a estudiantat del GM:

L’empresa Aily Labs ha arribat a un acord amb l’FME per esponsoritzar 2 beques del grau en Matemàtiques que cobreixen el cost de la matrícula anual. Com a contrapartida, els estudiants que rebin la beca hauran de fer pràctiques remunerades a l’empresa durant el segon quadrimestre del curs.
L'import de la beca serà l'equivalent al preu de la matrícula (preu sense rebaixes ni recàrrecs) anual d'un curs acadèmic a l'FME. Addicionalment, l'estudiant rebrà una remuneració per les pràctiques de 10 €/hora i farà un mínim de 350 hores de pràctiques des de l’inici del contracte i fins al 31 de juliol. Les pràctiques hauran de fer-se a mitja jornada (20 h/setmana) mentre l’estudiant tingui classes i exàmens, i podran fer-se a jornada completa al mes de juliol.

Per a estudiantat de GM i del GE UB-UPC:

L’empresa Accenture esponsoritza una beca per a un estudiant del Grau en Matemàtiques i una altra per a un estudiant del Grau en Estadística. Per concursar a la beca l’estudiant ha de complir els següents requisits:

1. Tenir un mínim de 120 ECTS superats a l’inici del curs 2022/2023.
2. No ha d’estar gaudint de cap altre tipus de beca.
3. S’ha de comprometre a realitzar pràctiques remunerades a l’empresa Accenture durant tot el Q2 del curs 2022-23 (de febrer a juliol).
L’empresa Accenture es compromet amb el beneficiari de la beca a:

1. Pagar-li una beca de 1.000 €.
2. Signar un conveni de col·laboració que li permeti fer pràctiques remunerades a l’empresa al llarg del segon quadrimestre del curs 22/23 a raó de 20 h per setmana. Les pràctiques es pagaran a un mínim de 10 €/h segons acord de la Junta de Facultat de l’FME.

Per a estudiantat del MESIO UPC-UB:

Les empreses NTT DataAily Labs ofereixen, cadascuna, una beca per a estudiants del MESIO. El valor de la beca és equivalent a la matrícula d'un curs acadèmic del MESIO (60 crèdits ECTS). Addicionalment, l'estudiant o estudianta que rebi la beca haurà de fer pràctiques remunerades a l'empresa durant el segon quadrimestre del curs (aproximadament de meitat de febrer a juliol), a raó de 20 hores setmanals. La remuneració serà d'11 €/hora.