Sou a: Inici / notícies / Belén Alastruey, graduada en Matemàtiques de l'FME, premi DonaTIC categoria estudiant TIC

Els premis DonaTIC, organitzats pel Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori es van lliurar el 10 d'octubre 2022 al Teatre Nacional de Catalunya. Demostrant que les matemàtiques i l'estadística del present i el futur tenen molt a dir al món de les TIC.

Belén Alastruey, graduada en Matemàtiques de l'FME de la promoció 2020-2021 rep el premi DonaTIC - categoria estudiant TIC.

Els Premis DonaTIC, organitzats pel Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori, tenen un doble objectiu, reconèixer i visibilitzar el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies i oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines de ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (STEM) en el futur.

A la mateixa gala es va premiar també al Club de Dones Politècniques UPC Alumni amb la iniciativa "M2m".

Més informació a l'enllaç.

Enhorabona a la Belén i a totes les premiades.