Beca ACCENTURE FME per l'estaudiantat del grau en Matemàtiques i del grau en Estadística UB-UPC per al curs 2020-2021

Adreçat a l'estudiantat d'ambdós graus, cal tenir superats 120 ECTS i s'ha de comprometre a realitzar pràctiques remunerades a l'empresa Accenture. Candidatures fins al 22 de desembre de 2020.

L’empresa Accenture esponsoritza una beca per a un estudiant/a del grau en Matemàtiques i una altra per a un estudiant/ del grau en Estadística.

Per concursar a la beca l’estudiantat ha de complir els següents requisits:

1. Tenir un mínim de 120 ECTS superats a l’inici del curs 2020/2021.
  2. No ha d’estar gaudint de cap altre tipus de beca.
  3. S’ha de comprometre a realitzar pràctiques remunerades a l’empresa Accenture durant el Q2 del curs 2020-21.

L’empresa Accenture es compromet amb el beneficiari de la beca a:

1. Pagar-li el cost de la matrícula del curs 2020/2021 fins a un màxim de 1.000€.
  2. Signar un conveni de col·laboració que li permeti fer pràctiques remunerades a l’empresa al llarg del segon quadrimestre del curs 20/21 a raó de 20h per semana.

Presentació de les candidatures: Fins al 22 de desembre enviant un email a dega.fme@upc.edu

Procés de selecció: L'FME farà una preselecció dels candidats en base al seu  expedient acadèmic. La llista amb els preseleccionats/des s’enviarà entre el 8 i el 10 de gener a ACCENTURE per tal que ells puguin fer la selecció final del candidat/a.