Azahara de la Torre i Alejando Torres (doctors en Matemàtica Aplicada), premis extraordinaris de doctorat 2019 de l'àmbit de ciències

Tota la informació està publicada al web de l'Escola de Doctorat de la UPC.

Azahara de la Torre i Alejando Torres, premis extraordinaris de doctorat de l'àmbit de ciències.

En relació a la convocatòria de Premis extraordinaris de doctorat UPC 2019, us informem que la llista provisional de guanyadors per àmbit està publicada en la pàgina web de l’Escola de Doctorat. També podeu consultar-la AQUÍ. A la llista resulten premiades les tesis d'Azahara de la Torre (amb la professora María del Mart González Nogueras com a directora de tesi) i Alejandro Torres (amb el professor Marino Arroyo com a director de tesi), doctors en Matemàtica Aplicada per la UPC.