Avançament del termini per demanar beques per a estudiants que cursin estudis universitaris oficials de grau i/o màster curs 2022-2023

28/03/2022

Novetat important: termini obert des del 30 de març al 12 de maig de 2022, inclòs: Sol·licita-la dins del termini, encara que no se sàpiga que s'estudiarà o fins i tot, si no se sap si s'estudiarà o no.

Avançament del termini per demanar beques de caràcter general del Ministeri per a estudiants que cursin estudis postobligatoris per al curs 2022-2023 (GRAL 2022)

L'AGAUR gestiona la convocatòria de beques de caràcter general per a estudis universitaris (GRAL) que publica cada any el Ministeri d'Educació i Formació Professional en cas d'estudiants que cursen estudis universitaris oficials de grau i/o de màster universitari en una universitat de Catalunya o a la UOC.

Novetat CONVOCATÒRIA 2022-2023: Termini de presentació de sol·licituds: Des del 30 de març al 12 de maig de 2022, inclòs

Sol·licita-la dins del termini, encara que no sàpigues el que estudiaràs, o fins i tot encara que no sàpigues si estudiaràs o no. Mireu vídeo explicatiu (Gestió Acadèmica UPC).

Informa't a la pàgina web de la UPC , de l'AGAUR i a la del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

Contacte: Bústia de contacte beques universitàries