Article sobre un estudi que associa l'alçada i l'ètnia amb la mortalitat, que ha comptat amb la col·laboració de Klaus Kangohr, Dept.Estadística i Investigació Operativa UPC - GRBIO

La Bioestadística i la Bioinformàtica han jugat fort en aquest estudi sobre exjugadors de la NBA afroamericans i l'índex de mortalitat.

"Els exjugadors de la NBA afroamericans i alts tenen més probabilitat de morir abans que la resta".

Article al diari ARA que es fa ressò d'un estudi que associa l'alçada i l'ètnia amb la mortalitat, liderat per José A. Martínez (Universitat Politècnica de Cartagena) i Martí Casals (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) i ha comptat amb la col·laboració de Klaus Langohr, del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), del grup de recerca Bioestadística i Bioinformàtica de la mateixa universitat, i de Julián Felipo, periodista de 'Mundo Deportivo'.