Arriba el Fòrum Empresa FME 2021 en format virtual!

Serà dimecres 19 de maig de 12 a 14 h. via meet. I per preparar-lo bé, preneu nota de la sessió d'orientació professional conduïda per UPCAlumni que tindrà lloc el 12 de maig al migdia. Cal inscripció prèvia per ambdues activitats!

Arriba el Fòrum Empresa FME 2021 en format virtual!

Amb l'objectiu d'apropar l'estudiantat dels darrers cursos de l’FME (Grau, màsters, ) al món laboral i professional, us proposem 2 activitats “FME-Món laboral 2021”durant el proper mes de maig:

• Dimecres 19 de maig de 12 a 14 h via meet : FÒRUM EMPRESA FME on tindreu l'oportunitat de tenir contacte amb empreses i disposareu d'un temps per fer preguntes  a cada empresa. Elles mostren gran interès per trobar perfils matemàtics i estadístics com els vostres. Cal inscripció prèvia aquí.

Trobareu tota la informació a l'apartat web FME Universitat-Empresa