"Any de pandèmia, any de matemàtiques", reportatge al diari Ara amb motiu del Dia Internacional de les Matemàtiques - 14M 2021

16/03/2021

Amb declaracions de Montse Alsina, professora del Dept. de Matemàtiques de la UPC, Lluís Alsedà, director del Centre de Recerca Matemàtica i de Ferran Delgà, estudiant de 3r curs del grau en Matemàtiques de l'FM, entre d'altres.

"Any de pandèmia, any de matemàtiques", reportatge al diari Ara amb motiu del Dia Internacional de les Matemàtiques - 14 de març 2021

Amb el subtítol "el sector reivindica el seu paper fonamental i útil per predir l'evolució del covid-19", el reportatge recull les impressions de Montse Alsina, professora del Dept. de Matemàtiques de la UPC, Lluís Alsedà, director del Centre de Recerca Matemàtica i de Ferran Delgà, estudiant de 3r curs del grau en Matemàtiques de l'FM, entre d'altres.

Enllaç al reportatge

Een le mateix diari ARA, també van fer ressò del 14 de març com a Dia Internacional de les Matemàtiques, amb un article d'opinió de la presidenta de la Societat Catalana de Matemàtiques, la professora Dolors Herbera. Enllaç a l'article publicat el 13 de març 2021,