Al maig, arriben les activitats FME-Món laboral 2024

Taller de Cv, Fòrum FME-Empresa i Jornada Màsters I+D: tres accions per donar a conèixer el món professional i preparar l'estudiantat per a la transició de l’entorn acadèmic al laboral.

La primera d’aquestes activitats és el "Taller: Prepara't pel Fòrum d'Empresa FME", el dimarts dia 7 de maig (13h30-15 h, aula S03). És una sessió interactiva, on podreu aprendre a treure el màxim profit del currículum, a fer entrevistes de feina, tests psicotècnics, presentacions personals... El taller és organitzat per UPC Alumni i per participar-hi i per participar cal inscripció través d’aquest enllaç.

L’endemà mateix tindrà lloc el “Fòrum FME-Empresa”. El dia 8 de maig de 12 h a 17 h la facultat acollirà un bon nombre d’empreses i institucions a la recerca del vostre talent. Els participants podrà contactar-hi directament, assistir a les seves presentacions, deixar currículums...  serà una ocasió molt bona de començar a encarar el futur professional de l'estudiantat de l'FME.

Finalment, el dia 15 de maig (sala de Juntes, 15h30), els estudiants dels màsters MAMME i MESIO podran participar en la “Jornada Màsters I+D”, en la qual algunes empreses i entitats presentaran projectes propis d’I+D, en els que els estudiants s'hi podran involucrar a través de treballs de fi de màster.

Trobareu més informació d’aquestes activitats a l’apartat “Universitat-Empresa” del web de la facultat. Estigueu també pendents de les xarxes socials de l’FME (Instagram, X i Facebook), on anirem anunciant les empreses participants.

Estudiantat de l'FME: reserveu-vos els dies 7, 8 i 15 de maig: el vostre futur professional us espera!