Ajornament exàmens parcials del grau en Matemàtiques

Arran de la commoció causada per la mort de l'estudiant de l'FME-CFIS Marc Herault.

Atès el trasbals i la commoció que ens ha causat a tots plegats la mort del Marc Herault, creiem que l'estudiantat no està en condicions d'afrontar els exàmens parcials que hi havia previstos per a aquesta setmana del grau en Matemàtiques. Per tant, l'equip deganal ha decidit ajornar els exàmens parcials segons el següent calendari:

• Els exàmens previstos pel dia 7 d'abril es faran el dia 21 d'abril, i aquell dia no hi haurà classe de segon curs.

• Els exàmens previstos pel dia 8 d'abril es faran el dia 22 d'abril, i aquell dia no hi haurà classe de primer i tercer curs.

Durant el que queda d'aquesta setmana (dies 6, 7 i 8 d'abril) es farà classe regular, exceptuant la tarda de dimecres 6 d'abril, que se suspenen les classes del MAMME per facilitar qui vulgui assistir a la cerimònia de comiat, que tindrà lloc el dimecres 6 d'abril a les 17 h a l'església de Sant Joan de Reus.