Agenda escolar 2023-2024 amb protagonisme d'estudiantes FME-CFIS

La Mar González i la Joana Pech (estudiants dels graus en Matemàtiques - CFIS), la Nora Amama (estudiant del Màster en Estadística i Investigació Operativa- MESIO UPC-UB) i la Martina Massana (estudiant del greu en Ciència i Enginyeria de Dades) són quatre de les estudiants UPC que figuren en aquesta agenda.

Des de fa ja 2 cursos que la UPC col·labora amb l'editorial Lluna en editar Agendes Escolars tecnològiques personalitzades. Vegeu la de l'any anterior en aquest enllaç.
I per al curs 2023-2024 s'ha decidit apostar pel protagonisme de les estudiants de la UPC: 42 estudiantes UPC han prestat la seva imatge i el seu testimoni per figurar en l'agenda i convertir-se en referents femenins per a les alumnes de les escoles de primària de tot Catalunya. I quatre d'aquestes estudiants són de l'FME-CFIS: la Nora Amama (estudiant del Màster en Estadística i Investigació Operativa- MESIO UPC-UB), la Mar González i la Joana Pech (estudiants dels graus de Matemàtiques - CFIS) i la Martina Massana (estudiant del greu en Ciència i Enginyeria de Dades).
En aquest enllaç trobareu la informació de l'Agenda.
Si algú té interès a adquirir aquestes agendes escolars (al preu de 2,78 € per agenda), contactar directament amb Lluna Edicions, via correu electrònic info@llunna.com , dient que veniu de part de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC.