Actualització activitats secundària FME: oferta renovada de tallers per al nou curs 2019-2020!

"El llegat d'Hipàtia: les dones i les matemàtiques", "Enquestes, manifestacions i animals en perill d'extinció: l'estadística de cada dia" i "L'estadística: La Llei Binomial i molt més" son les tres noves activitats per al nou curs 2019-2020.

L'oferta de tallers FME 2019-2020 adreçats a secundària i batxillerat s'amplia amb tres noves propostes: "El llegat d'Hipàtia: les dones i les matemàtiques", "Enquestes, manifestacions i animals en perill d'extinció: l'estadística de cada dia", ambdós impartits per la professora Maribel Ortego (Dept. d'Enginyeria Civil i Ambiental de la UPC)  i "L'estadística: La Llei Binomial i molt més", impartit per la professora Sara Fontdecaba (Dept. Estadística i Investigació Operativa de la UPC).

L'oferta de tallers complet es pot consultar aquí.

Els centres docents poden fer les reserves a partir del mes de setembre a través de la plataforma EscoLab

EscoLab és una iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona coordinat pels programes Barcelona Ciència de l'Institut de Cultura de Barcelona i Cultura Científica de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona i compta amb la participació dels centres  que ofereixen les diverses activitats per a secundària.

Més informació a: 93 401 73 01  deganat.fme@upc.edu