Acte reconeixement – guardonats i guardonades Premis Poncaré 2021: breu ressenya i àlbum de fotos

El 15 de juny a la tarda la sala d'actes de l'FME va acollir, en format presencial, l'alumnat i professorat guardonat amb premis i mencions de la 18a edició del Poincaré d'enguany. Va ser una trobada breu, amb la participació d'alumnat, professorat i alguns pares i mares, en el qual es va poder lliurar els obsequis en mà, fer les fotografies de rigor i poder xerrar una estona de manera distesa amb tots els assistents. Hi va haver una de les premiades que es va connectar des de casa, una de les avantatges dels actes híbrids.

La taula presidencial estava formada pel degà de l'FME, Jaume Franch, pel vicedegà de promoció de l'FME, Pep Burillo i per Eulàlia Tramuns, professora de matemàtiques de l'ecola L’Horitzó i representant del jurat Poincaré 2021.

Podeu veure l'àlbum de fotos de l'acte aquí.

De nou, agraïments i enhorabona a tots els premiats, premiades i participants a aquesta edició tant especial del premi Poincaré, el de la majoria d'edat. I esperem nous treballs, nou alumnat i professorat d'arreu per a la 19a edició Poincaré 2022.