Acte de reconeixement dels estudiants olímpics catalans

Dimecres 15 de setembre l'FME va acollir aquesta activitat, amb la presència de l'alumnat guardonat, famílies i membres organitzadors de les diferents olimpíades científiques.

Acte de reconeixement dels estudiants catalans que han fet podi en alguna de les olimpíades científiques organitzades durant el curs 2020-2021

Dimecres 15 de setembre l'FME va acollir aquesta activitat, organitzada per l'Associació Catalana de Famílies i Amics d’Estalmat i les Ciències (ACFAEC), amb la presència de l'alumnat guardonat, famílies i membres organitzadors de les diferents olimpíades científiques.

La finalitat de l’acte, a banda del reconeixement de l’esforç dels estudiants, és la de crear un vincle entre les noies i els nois que tenen passió per les matemàtiques, la informàtica, la física, la biologia i, en general, totes les disciplines científiques, així com crear una xarxa entre els participants, donar-los visibilitat i formar referents futurs.

L'acte va estar conduït pel degà de l'FME, Jaume Franch i va estar presidit per la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, Josefina Antonijuan. A la taula presidencial també hi eren la Mireia López, en representació de la Societat Catalana de Matemàtiques, el Jacobo Vilella, encarregat de les Olimpiades Informàtiques Española i la Naïr Arévalo, presidenta de l'ACFAEC i impulsora de l'acte.

Hi va haver també breus parlaments de 8 dels 28 joves homenatjats, que van agrair l'esforç i dedicació de totes les persones implicades en l'organització d'aquestes iniciatives.