Acte de reconeixement dels estudiants olímpics catalans

Dimecres 15 de setembre l'FME va acollir aquesta activitat, amb la presència de l'alumnat guardonat, famílies i membres organitzadors de les diferents olimpíades científiques.
Acte de reconeixement dels estudiants olímpics catalans

Acte de reconeixement dels estudiants catalans que han fet podi en alguna de les olimpíades científiques organitzades durant el curs 2020-2021

Dimecres 15 de setembre l'FME va acollir aquesta activitat, organitzada per l'Associació Catalana de Famílies i Amics d’Estalmat i les Ciències (ACFAEC), amb la presència de l'alumnat guardonat, famílies i membres organitzadors de les diferents olimpíades científiques.

La finalitat de l’acte, a banda del reconeixement de l’esforç dels estudiants, és la de crear un vincle entre les noies i els nois que tenen passió per les matemàtiques, la informàtica, la física, la biologia i, en general, totes les disciplines científiques, així com crear una xarxa entre els participants, donar-los visibilitat i formar referents futurs.

L'acte va estar conduït pel degà de l'FME, Jaume Franch i va estar presidit per la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, Josefina Antonijuan. A la taula presidencial també hi eren la Mireia López, en representació de la Societat Catalana de Matemàtiques, el Jacobo Vilella, encarregat de les Olimpiades Informàtiques Española i la Naïr Arévalo, presidenta de l'ACFAEC i impulsora de l'acte.

Hi va haver també breus parlaments de 8 dels 28 joves homenatjats, que van agrair l'esforç i dedicació de totes les persones implicades en l'organització d'aquestes iniciatives.