Acte de reconeixement al professor Pere Pascual, guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2018

04/11/2018

El premi és promogut pel Consell Social de la UPC, i l'acte tindrà lloc el proper dimarts 6 de novembre a la sala d'actes de l'FME.

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Francesc Torres,i el president del Consell Social, Ramon Carbonell,
presidiran l'acte de reconeixement al professor Pere Pascual, que ha estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2018 en la modalitat de trajectòria docent.

Durant l'acte, el professor Pere Pascual farà la conferència "Sobre la docència de les matemàtiques".

L'esdeveniment tindrà lloc el dimarts 6 de novembre, a les 13 h, a la sala d'actes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (Campus Sud, carrer de Pau Gargallo, 14, Barcelona).

Convidem a tota la comunitat FME (PDI, estudiantat, PAS...) a assistir en aquest acte de merescut reconeixement al professor Pere Pascual, ex degà de l'FME i actual director de la Càtedra Mir-Puig.