Acte de lliurament del 1r Premi Emmy Noether per a TFG de Matemàtiques organitzat per la SCM

En el mateix acte, que tindrà lloc el 27 de febrer, també hi haurà el debat "El futur professional dels matemàtics" que comptarà amb la participació d'Elisabet Canalias, matemàtica FME, entre d'altres.

Acte de lliurament del premi Emmy Noether 2016, al millor treball de fi de grau de matemàtiques de l'any 2016, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtique. Aquesta és la primera edició del premi. L'acte tindrà lloc a l'IEC (Institut d'Estudis Catalans; C. del Carme 47, Barcelona), el proper dilluns 27 de febrer a les 17.15 hores.

A més a més del lliurament del premi hi haurà el debat "El futur professional dels matemàtics" amb la participació de quatre graduats en matemàtiques que actualment treballen en àmbits de docència, recerca i el sector privat:

- Elisabet Canalias, matemàtica de l'FME i actualment treballant a l'Agència Espacial Francesa).

- Montse Casals, Universitat del País Basc

- Abraham de la Fuente, Saint Paul's School i UAB

- Aleix Ruiz de Villa , La Vanguardia.

Aquest acte s'adreça a tots els estudiants de matemàtiques i també professorat.