Acte de lliurament de premis del 1er Concurs de vídeos d’animació de Matemàtiques, bon resultat per l'FME!

I és que 4 estudiants del grau en Matemàtiques de l'FME van rebre premi: Elena Paz i Javier Rodríguez, el Josep Sans i el Pol Padilla. El lliurament de guardons es va fer el 30 de març a l'IEC.

El dia 30 de març de 2023 es van donar els premis del 1r concurs de vídeos d’animació de matemàtiques en l'àmbit universitari – Numerical Factory, en cada una de les seves categories. Impulsat pel professor Toni Susín (Dept. Matemàtiques de la UPC) amb la col·laboració de l'FME, el Dept. de Matemàtiques de la UAB, la SCM i l'IEC.

En aquesta primera edició, s’han presentat 33 vídeos dels quals es va fer una preselecció de 10 finalistes i entre ells es van atorgar els premis finals. Al canal de YouTube hi ha tots els vídeos finalistes.

La cerimònia de lliurament va tenir lloc a l'IEC, a l'enllaç hi trobareu la ressenya de l'acte i el reportatge fotogràfic realitzat des del Servei de Comunicació de l'IEC.

Els premiats de l'FME són:

Enhorabona a tots els guanyadors, participants i també un agraïment al professor Toni Susín per liderar el projecte.