Acte de lliurament de les acreditacions María de Maeztu a la Barcelona Graduate School of Mathematics (BGSMath), centre impulsat, entre d'altres, per l'FME

17/07/2015

El professor Marc Noy del Departament de Matemàtica Aplicada II de la UPC va recollir el guardó com a director de la BGSMath

El 16 de juliol va tenir lloc l’acte d’entrega de les acreditacions Severo Ochoa i María de Maeztu, distincions a l'excel·lència que atorga el Ministeri d’Economia i Competitivitat. L'acte va estar presidit per Carmen Vela, secretària d’Estat de Recerca, Desenvolupament i Innovació.

Enguany, entre les sis unitats de recerca seleccionades en la modalitat María de Maeztu (dirigida a reconèixer l’excel·lència en estructures organitzatives de recerca ubicades sobretot a les universitats) hi ha el BGSMath, impulsat per la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, la Facultat de Ciències de la UAB, la Facultat de Matemàtiques de la UB a través de l’Institut de Matemàtica (IMUB) i el Centre de Recerca Matemàtica

En nom de la Barcelona Graduate School of Mathematics (BGSMath) va recollir el guardó el seu actual director, Marc Noy, professor de Matemàtiques de la UPC.

Les noves unitats María de Maeztu disposaran d’un finançament de 500.000 euros anuals durant quatre anys. Són estructures de recerca estables sense personalitat jurídica pròpia que poden estar integrades per la totalitat o part de la plantilla de recerca d’un centre, departament universitari o institut de recerca. En l’avaluació hi van participar 115 científics internacionals de reconegut prestigi.