Acte de graduació de la promoció FME 2023

La cerimònia serà el 18 de desembre a l'auditori del Vèrtex i les padrines de les promocions seran la professora Anna de Mier (estudis Matemàtiques) i la professora Marta Pérez (estudis Estadística). Les inscripcions ja són obertes!

Acte de reconeixement de l'FME de la promoció 2023  #GraduacióFME2023

La cerimònia tindrà lloc el 18 de desembre de 2023 les 18 h a l'auditori del Vèrtex del Campus Nord.

Es convida a totes les titulades i titulats de la promoció 2023 dels estudis de grau, màster i doctorat de matemàtiques i d'estadística.

Novetat d'enguany: crida per a fer un recull de vídeos "Explica’ns la teva història a l’FME en una frase": cliqueu l'enllaç per a més informació i participar-hi.

Avançament de l'estructura de l'acte:

• Obertura de l’acte a càrrec del degà de l'FME.
  • Discurs de la padrina d’Estadística i lliurament dels diplomes Estadística (GE UB-UPC, MESIO UPC-UB).
  • Discurs de l’alumne/a millor expedient acadèmic estudis Estadística.
  • Discurs de la padrina de Matemàtiques i lliurament de diplomes de Matemàtiques (GM +MAMME)
  • Discurs de l’alumne/a millor expedient acadèmic estudis Mates.
  • Tesis doctorals en Matemàtiques/Estadística defensades durant els dos cursos.
  • Cloenda a càrrec de representant del rector o equip rectoral de la UPC.
  • Himne universitari Gaudeamus Igitur amb el Cor Ol·lari de l'FME.
  • Fotos de grup i brindis amb una copa de cava al jardí de l’auditori Vèrtex amb photocall UPC Alumni.
  1. Es tracta d'un acte festiu per als estudiants recentment titulats, familiars i professors per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura un diploma de l’FME (que no té validesa legal, atès que el títol oficial l'emet el Ministeri).
  2. L'acte es gravarà i es penjarà al canal YouTube de l'FME.

Novetat d'enguany: Recull de vídeos "Explica’ns la teva història a l’FME" en una frase. Graduació FME 2023

Confirmacions per assistir a l'acte

Us demanem que empleneu el formulari per confirmar la vostra assistència a l'acte. Teniu temps fins a l'11 de desembre de 2023 a les 15 h per confirmar assistència.

Les padrines de la promoció:

Padrina dels estudis de Matemàtiques

Padrina dels estudis d'Estadística

Fotos i vídeo del darrer acte de graduació de la promoció 2022 (21 desembre 2022): enllaç.

Amb la col·laboració de: