Acte de graduació de la 4a promoció del GCED

14/06/2024

Divendres 12 de juliol a les 17h30 a la sala d'actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona - ETSEIB (Av. Diagonal 647, 08028 Barcelona) tindrà lloc l’acte de graduació de la 4a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades. Fins a l'1 de juliol podeu confirmar la vostra assistència!

El degà de la FIB, la directora de l’ETSETB i el degà de l’FME es complauen a convidar-vos a l'Acte de graduació de la 4a promoció del GCED. Un acte festiu per a l'estudiantat titulat el curs 2023-2024, familiars i professorat, per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura una acreditació signada pels 3 centres UPC impulsors del grau.

Es prega confirmació d’assistència abans de l’1 de juliol emplenant el formulari d’inscripció

L’acte consta de dues parts, una primera institucional i una segona organitzada pels estudiants del grau.

Programa provisional de l'acte:

Primera part

• Benvinguda i parlaments
  • Conferència a càrrec d’Aleix Martínez, Principal Scientist and Director of Amazon Science in Seattle and Barcelona.
  • Intervenció del Padrí de la promoció, Climent Nadeu, professor del grau.
  • Lliurament de diplomes a la 4a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC.
  • Cloenda a càrrec de Montserrat Pardàs, vicerectora de Política Acadèmica de la UPC.

Segona part

• Intervenció dels estudiants i de les estudiantes del

Finalitzat l’acte se servirà un refrigeri al pati de l’FME (C. Pau Gargallo,14), darrere mateix de l’ETSEIB.