Aclariments sobre les classes presencials al grau en Matemàtiques

En relació a les darreres mesures del PROCICAT del 3/02/2021 sobre les universitats, enviat pel degà al professorat i estudiantat del grau en Matemàtiques de l'FME el 5/02/2021.

Benvolgut professaorat i estudiantat del Grau en Matemàtiques,

Com segurament sabreu, ahir el Procicat va modificar les mesures que es refereixen a les universitats. Posteriorment, es van reunir els vicerectors de les universitats catalanes amb la secretaria d'universitats i recerca. Les indicacions que ha rebut la universitat, i que ja han estat publicades al web de la UPC (https://www.upc.edu/ca/portalcovid19),  són de retornar la presencialitat de primer curs d'acord amb el model híbrid adoptat a l'inici de curs 2020-21.

En conseqüència, el format de les classes per al Grau en Matemàtiques serà de la següent manera:

- Primer curs: Classes presencials (totes, teòriques i pràctiques) amb les restriccions aprovades a l'inici de curs; és a dir, 50% d'aforament i retransmissió en streaming.

- Segon i tercer curs. Classes teòriques online i classes pràctiques presencials (problemes i en aula d'ordinador). Recordeu que això és dimarts i dijous.

- Quart curs. Classes online.

-Excepció: la primera setmana les classes seran totes online atès que la matrícula s'està fent avui i encara hi ha estudiants que es matricularan la setmana entrant. Necessitem tenir la distribució exacta de grups per organitzar la presencialitat d'acord amb els aforaments màxims permesos.

Ben cordialment,

Jaume Franch