Accés edifici U-FME: edifici i instal·lacions queden TANCATS (16/03/2020)

16/03/2020

Aquestes indicacions han estat enviades a tot l'estudiantat i PDI de l'FME, així com també a tot el PAS de la UTG de l'ambit de Matemàtiques i els centres ubicats a l'edifici U.

Missatge del degà de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC enviat a tot l'estudiantat i PDI de l'FME, així com també a tot el PAS de la UTG de l'ambit de Matemàtiques i els centres ubicats a l'edifici U.

Seguint el correu del rector, els edificis i instal·lacions de l'FME queden TANCATS. Així, per accedir als espais que depenen de l'FME, caldrà sol·licitar accés per mail al cap de la UTGAM, Jaume Fusté (jaume.fuste@upc.edu).

Totes les activitats, tant de PDI, PAS (inclòs tècnics de laboratori o personal de consergeria) i estudiants (grau, màster i doctorat) s'han de fer en mode teletreball.

Només s'autoritzarà l'accés als edificis en cas que calgui:
• De manera excepcional, al PDI que ho necessiti, per recollir material docent necessari.
• Garantir els Serveis TIC: manteniment de CPD’s, xarxa de comunicacions i sistemes informàtics crítics.
• Garantir el manteniment d’instal·lacions crítiques de laboratoris i altres instal·lacions de recerca.

Per tal de seguir el protocol sanitari establert i evitar coincidències en espais, envieu un correu a jaume.fuste@upc.edu  indicant-ne el motiu.

Moltes gràcies per la vostra comprensió, col.laboració i esforç en aquests moments difícils i d'incertesa.

Desitjo que tots estigueu bé, tingueu cura de vosaltres i les vostres famílies. Us anirem fent arribar tota la informació que tinguem.

Ben cordialment,

Jaume Franch