A la tardor, ventall d'activitats matemàtiques per a secundària a l'FME

22/09/2016

El menú d'aquesta tardor a l'FME: Curs "Recursos i estratègies didàctiques per treballar la resolució de problemes a l’aula de matemàtiques" per a professorat, i els tallers "Anem x + Matemàtiques" i els "Bojos per les Mates" per a l'alumnat.

Com cada any, l'FME acull moltes activitats matemàtiques adreçades a secundària: El menú FME-Secundària d'aquesta tardor és:

Curs de 9 hores, ampliable a 15, coorganitzat per l'ICE de la UPC i ABEAM adreçat a professorat de secundària on es presentaran propostes concretes per a l’aula de matemàtiques perquè, a partir de la resolució de problemes, el professorat pugui treballar diferents continguts curriculars de manera competencial a l’aula de matemàtiques.

Del 19 d'octubre, 2 i 9 de novembre de 17.00 a 20.00. Aula S05 de l'FME.

• Tallers "Anem x + Matemàtiques":  Del 4 setembre - 14 d'octubre inscripció on line als tallers d'Anemx+matemàtiques  adreçats a alumnes de 4t d'ESO. Organitza ABEAM (FEEMCAT)
  • Programa "Bojos per les Mates": Del 12 setembre - 19 d'octubre: presentació on line de sol·licituds per al programa Bojos per les matemàtiques adreçat a alumnes de 1r de batxillerat científic. Organitza FEEMCAT-SCM.