X Summer School del MESIO UPC-UB 2016

En aquest edició hi ha programades 11 activitats, i s'inclou la 4a edició de 'R courses' i la 3a Big Data School. Obertes les pre-inscripcions!

La X Summer School del MESIO UPC-UB  és un programa de formació especialitzada que augmenta l’oferta de formació, tant professional com de recerca, del màster interuniversitari en Estadística i Investigació Operativa (MESIO UPC-UB), del grau en Estadística i dels programes de doctorat en Estadística i Investigació Operativa de la UPC, en Estadística de la UB i en Economia de la UB. Aquesta oferta de cursos està oberta a tots els membres de l'FME, de la UPC i de la UB, i de les comunitats universitària, científica i professional en general. Tots els cursos són impartits per professorat visitant, de la UPC i la UB de reconegut prestigi.

Pre-inscripcions:  del 18 al 22 d’abril
Inscripcions:        Del 9 a l'11 de maig

Totes les sessions tindran lloc a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC (c. Pau Gargallo, 5 de Barcelona)

Informació:

• Administration Summer School