VI BarcelonaTech Mathematical Competition for University Students-BMC (Virtual)

30/04/2020

Aquesta edició, que serà virtual, tindrà lloc el dia 9 de maig 2020, amb la participació de prop de 60 estudiants universitaris de diferents procedències de l'Estat Espanyol.

The BarcelonaTech-Math Contest for University Students (on line)

Aquesta competició està dirigida a estudiants d'universitat que estiguin interessats per les Matemàtiques i que estiguin completant el seu primer, segon, tercer o quart any d'educació universitària. Hi haurà cinc problemes dels camps de l'Àlgebra, Anàlisi (real i complex), Combinatòria, Geometria i Teoria de Nombres. L'idioma de la prova serà l'anglés.

En aquesta 6a edició, a part d'estudiants de matemàtiques de les 3 universitats catalanes, hi ha estudiants d'arreu de l'Estat Espanyol (Madrid, Andalusia, La Rioja...)

The BMC is a friendly competition in which college students participate by invitation in a one-day math contest. This is a competition between young students, whose purpose is to keep Mathematics alive and aims to increase interest in Mathematics and the development of young talents in this and other scientific and technological disciplines.

PROGRAM

• 8:45–9:00 Download of the competition paper by the contestants.
  • 9:00–14:00 Contest.
  • 14:00–14:15 Upload the contestants’ answers to the problems of the competition.

Aquesta activitat compta amb la col·laboració de l'FME, el CFIS i la Càtedra Mir-Puig.