Oferta de tallers per a secundària FME per al nou curs 2020-2021

La proposta de tallers presencials es concentra per al segon quadrimestre del curs i s'incorpora un de nou sobre estadística "Stat Wars: l’imperi de les dades II", que s'ofereix també en format virtual.

L'oferta de tallers FME 2020-2021 adreçats a secundària i batxillerat incorpora una nova proposta "Stat Wars: l’imperi de les dades II", una activitat en format xerrada - concurs conduïda per Nuria Pérez Álvarez, professora de la UPC i membre del del Grup de divulgació de Multi-estadística grup de recerca GRBIO.

L'oferta de tallers complet proposada a partir de gener de 2021 es pot consultar aquí.

Els centres docents poden fer les reserves a partir del mes de setembre a través de la plataforma EscoLab

EscoLab és una iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona coordinat pels programes Barcelona Ciència de l'Institut de Cultura de Barcelona i Cultura Científica de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona i compta amb la participació dels centres  que ofereixen les diverses activitats per a secundària.

Més informació a: 93 401 73 01  deganat.fme@upc.edu