5a Jornada Docent del Dept. de Matèmàtiques: ''Matemàtiques no presencials: el FUTUR ja és aqui?''

Organitzat pel Departament de Matemàtiques de la UPC, tindrà lloc el dia 30 de juny en format telemàtic.

5a Jornada Docent  ''Matemàtiques no presencials: el FUTUR ja és aqui?'

Ja fa cinc anys que el Departament de Matemàtiques de la UPC organitza una Jornada Docent  per reflexionar sobre la  tasca docent i aprendre noves metodologies. Enguany sembla més necessari que mai fer aquesta reflexió.

La jornada, que té per títol "Matemàtiques no presencials: el futur ja és aquí?",  tindrà lloc el dimarts 30 de juny, en format telemàtic. Hi haurà una conferència plenària (a càrrec d'E. Sáenz de Castejón), una taula rodona ("Trànsit a la no presencialitat: del pànic a l'esperança"), i dos tallers més específics. Trobareu el programa detallat de la Jornada al web del Departament de Matemàtiques de la UPC.

Els participants inscrits tindran un certificat d'assistència de l'ICE. Podeu inscriure-us a l'enllaç https://gcice.upc.edu/fitxa_cursos.asp?id=54703.

La jornada compta amb el suport de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa, la Facultat de Matemàtiques i Estadística i l'Institut de Ciències de l'Educació, Universitat Politècnica de Catalunya.