4a edició de l'Olimpíada Estadística

12/01/2016

Hi poden participar equips d'alumnes d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius d'arreu d'Espanya i el termini acaba el dia 29 de gener del 2016.

L'Instituto Nacional de Estadística (INE), la Facultad dde Estudios Estadísticos ( FEE ) de la Universitat Complutense de Madrid i la Sociedad de Estadística e Investigación Operativa ( SEIO ) convoquen la Quarta Olimpíada Estadística per a estudiants d'Ensenyament Secundari Obligatori, Batxillerat i Cicles Formatius de grau mitjà.

Dates importants:

1. 30 octubre 2015 a 29 de gener 2016 ( ambdós inclosos ) . Inscripció dels equips
  2. 1 a 15 de febrer (ambdós inclosos) . Realització de les proves de la primera fase
  3. 16 de febrer. Publicació i comunicació dels resultats de la primera fase
  4. 17 de febrer a març 6 ( ambdós inclosos ) . Realització del treball de la segona fase
  5. 30 de març. Publicació dels equips guanyadors.

Tota la informació aquí.