Jornada d'Investigadors Predoctorals Interdisciplinària (JIPI): el termini d'inscripció s'allarga fins el 17 de gener!

La Jornada tindrà lloc el 2 de febrer de 2016 a l'edifici històric de la UB. Dins del comitè organitzador hi trobem l'Alba Hierro, titulada en matemàtiques i del MAMME de la Facultat o altres persones vinculades amb l'FME com la Mariña López.

La Jornada d'Investigadors Predoctorals Interdisciplinària (JIPI) vol convertir-se en un espai de trobada per investigadors en formació de tot Catalunya, on la possiblitat de conèixer gent dins i fora del propi àmbit de recerca sigui una realitat. També pretén donar resposta a les temudes preguntes...

A qui li pot interessar la meva recerca?
I això per què serveix?
Què hi ha després del doctorat?

L'FME col·labora en aquesta jornada, juntament amb altres centres i institucions d'àmbit acadèmic. El termini d'inscripció s'allarga fins el 17 de gener.

La JIPI no és un congrés convencional, s'experimenta amb nous models per treure el màxim profit d'una jornada curta però intensa: per exemple, en format Flash Talks, sessió de pòsters, speed networks, i la jornada 2.0, perquè en cas que no s'hi pugui participar presencialment en la jornada, es pot seguir en streaming des d'allà on sigui.