Els 3 equips guanyadors del concurs El Planter d'Estadística participen a la IX Fase Nacional del concurso "Incubadora de Sondeos y Experimentos" a Pamplona

El concurs tindrà lloc del 2 al 4 de juliol a Pamplona, organitzat per la Universidad Pública de Navarra i sota els auspicis de la Sociedad de Estadística e Investigación Operativa Española.

Com cada any (i ja en van 9 edicions), tots els equips guanyadors de les fases "locals" del concurs de treballs d'estadística Incubadora de Sondeos y Experimentos (que a Catalunya l'anomenem Planter de Sondeigs i Experiments) participen a la Fase Nacional. Enguany ha tocat el torn a Pamplona, organitzada per la Universidad Pública de Navarra, que serà on se citaran els millors treballs de les 3 categories (1r i 2n d'ESO, 3r i 4t d'ESO i Batxillerat i CCFF) per definir els guanyadors absoluts de la IX edició. Molta sort als 3 equips catalans!

Els representants catalans a la Fase Nacional són els guanyadors de l'edició del Planter d'enguany:

Categoria 1r i 2n d'ESO

Títol treball:

Viajar es lo único que compras y te hace más rico

Tutora: Marta Mallafré

Alumne: Jordi López López

Escola Pia Sarrià (Barcelona)

Categoria 3r i 4t d'ESO

Títol treball:

Tramuntana morta, llebeig a sa porta

Tutora: Lucía Bayo

Alumnes: Helena Galindo, Llúcia Marí, Qiao Ting, Esther Tur

IES Marc Ferrer (Formentera).

Categoria Batxillerat

Microrobots

Tutora: Mireia Vinyoles

Alumne: Jon Bárcena