2a convocatòria dels Premis de Recerca Matemàtica de la RSME per a joves matemàtics

En l'edició de l'any passat, un dels premiats va ser el llicenciat i doctor (2014) en Matemàtiques per l'FME-UPC Xavier Ros Otón.

La Fundació BBVA i la Reial Societat Matemàtica Espanyola col·laboren en la convocatòria i adjudicació dels Premis de Recerca Matemàtica Vicent Caselles. Els Premis porten el nom de qui va ser professor de les universitats de València, Illes Balears i Pompeu Fabra, en record de la seva figura científica i humana.

En aquesta convocatòria es concediran sis premis, cada un amb la dotació bruta de 2.000 euros, i tots ells en la mateixa modalitat Recerca Matemàtica. Els Premis estan dirigits a investigadors espanyols en matemàtiques o que hagin realitzat el seu treball de recerca en una universitat o centre científic d'Espanya, l'edat no excedeixi els 30 anys en finalitzar l'any 2016.

Tota la documentació necessària relativa als premis serà enviada a l'adreça electrònica premios@rsme.es de la Secretaria de la Reial Societat Matemàtica Espanyola fins a les 14:00 hores del 27 febrer 2016.

La decisió es donarà a conèixer el 1 juliol 2016.

En l'edició de l'any passat, un dels premiats va ser el llicenciat i doctor (2014) en Matemàtiques per l'FME-UPC Xavier Ros Otón, guardonat per les seves contribucions en l'estudi de les equacions íntegre - diferencials el·líptiques.