27 Empreses al Fòrum FME d'aquest dimecres 11 de maig 2022

Es torna al format presencial al vestíbul de la Facultat: Estudiantat FME de darrers cursos, prepareu els vostres CV!!

Arriba una nova edició del Fòrum FME-Empresa, que tindrà lloc dimecres 11 de maig d'11 h a 15 h al vestíbul i passadís de la planta baixa de l'FME.

Enguany hi ha 27 empreses de molts sectors diferents: consultoria tecnològica i estratègica, banca i finances, educació, intel·ligència artificial, màrqueting electrònic, farmacèutic, serveis, assegurances,...

L'elevat nombre d'empreses i la diversificació de sectors demostra la gran demanda que hi ha actualment per matemàtics, estadístics i analistes de dades. És una gran oportunitat per a tot l'estudiantat FME poder trobar totes aquestes empreses en un sol esdeveniment i poder tenir interaccionar directament amb el seu personal, bona part del qual són antics estudiants de l'FME.

Cap a les 13:30 h se servirà un piscolabis al mateix passadís, de manera que es podrà interaccionar amb les empreses durant aquest espai més informal.

Aquestes són les empreses participants en l'edició d'enguany.