#17M UPC "Obre els ulls a la LGTBI-fòbia"

15/05/2024

L'acte central de celebració serà el dia 22 de maig a les 12 h a la Biblioteca Ferraté, amb lectura manifest, taula rodona i un curt de Realitat virtual "Obre els ulls".

Trobareu tota la informació al web de la UPC

Des de l'FME us animem a participar en aquesta acció organitzada per l'Escola de Telecos amb la col·laboració del Consell de l'Estudiantat, entre altres entitats.

El Dia Internacional contra l'LGTBI-fòbia se celebra el 17 de maig de cada any per a commemorar la desclassificació de l'homosexualitat com a malaltia mental per part de l'Organització Mundial de la Salut el 17 de maig de 1990, i per a instar a la tolerància i la igualtat de les persones lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals, queer i altres orientacions sexuals o identitats de gènere socialment marginades i oprimides.