Festa 20è aniversari de l'FME

Divendres 14 de juny de 2013 al pati de l'FME

Aquest curs és molt especial per a la Facultat de Matemàtiques i Estadística:

Fem 20 anys!

Ho celebrarem amb una festa en què ens puguem trobar tots els qui en algun moment hem estat vinculats a l’FME durant aquests anys: estudiants, titulats, professors, personal d’administració, amics...

Esperem que pugueu acompanyar-nos el divendres dia 14 de juny de 2013, a les 20.30 h al pati de la Facultat.

Trobareu aquí el programa.
Nota de premsa de l'acte.

Per poder fer previsions d’assistència i encarregar el sopar és molt important que us inscriviu al més aviat possible.

Tiquet de la festa: Inclou el sopar fred a peu dret i l’espectacle. A més, durant tota la vetllada els estudiants oferiran un servei de bar.

Preu del tiquet:
- 15 € estudiants matriculats actualment a l’FME.
- 20 € resta d'assistents.

Podeu fer la inscripció i el pagament en efectiu a la Consergeria de la Facultat, o bé, si això us resulta massa complicat, mitjançant un ingrés en el número de compte: 2100-3648-99-2200065416 de la UPC. En aquest cas, és molt important especificar el vostre nom i cognoms, i com a concepte d'ingrés "20è aniversari FME"

www.facebook.com/aniversari.fme

fme20anys@gmail.com