1a Olimpíada Matemàtica Femenina Catalana

Tindrà lloc en dues jornades ( 20 gener i 3 de febrer de 2024) i està adreçada a noies de Batxillerat o ESO.

1a Olimpíada Matemàtica Femenina Catalana

Atreveix-te a participar en la primera Olimpíada Matemàtica Femenina Catalana (OMCaF)

Si fas Batxillerat o ESO, anima’t a formar part d’aquestes jornades matemàtiques de descoberta, creixement i superació.
Podràs crear amistats, resoldre problemes, conèixer altres noies, i explorar l’apassionant món de les matemàtiques d’una manera diferent i col·laborativa.
Aquesta és la teva oportunitat per viure una experiència que canviarà la teva perspectiva matemàtica. Llença-t’hi!

Com s'estructura l'activitat?

• OMCaF-Segona Jornada 2-3 febrer 2024: Constarà d’activitats lúdiques, resolució de problemes i acabarem amb l’entrega de premis i un pica-pica amb les participants i les seves famílies. Les noies amb millors resultats seran convidades a participar al Math Contest. Més informació - programa.

Inscripcions:

Organitzadors: