Orla promoció FME 2019-2020

A causa de les mesures preventives pel COVID-19, la sessió fotogràfica es posposa al dijous 16 d'abril 2020 a la sala de juntes de l'FME (sense perjudici de canvis en funció de com es desenvolupi tot plegat).

La sessió fotogràfica per l'Orla 2020 tindrà lloc el dijous dia 16 d'abril de 2020 a la sala de juntes de l’FME amb l'horari següent: d'11 a 14h40 i caldrà reservar hora a través aplicatiu web Fotogrup.

A qui s'adreça?

A tots els estudiants que reuneixen els requisits per sortir al l'orla:

• Grau en Matemàtiques: Els candidats/es rebreu un correu electrònic. El criteri seguit per la selecció ha estat:  estudiantat que acaba els estudis amb el que tenen matriculat aquest curs, o aquells que poden acabar com a màxim en 1 quadrimestre més atès que els queden com a màxim 30 ECTS.
  • Grau en Estadística: Mateix procediment que en el cas del GM.
Les llistes de candidats/es són a ATENEA. Si trobeu a faltar a algú que penseu que també hi hauria d'aparèixer, podeu comentar-ho, enviant un correu electrònic a Secretaria de Deganat  deganat.fme@upc.edu. Teniu temps fins al proper 9 de març per fer les consultes i al·legacions i us tornarem contesta una vegada fetes les pertinents consultes.

Qui ho fa?

L’empresa encarregada és Fotogrup . Adjuntem la seva proposta específica FME on hi trobareu condicions i de preus, per tal que ja tingueu ja decidit quin “pack” escollir. Enguany, amb la novetat que en el moment d'acabar-se de fer la foto ja podran descarregar-se-la al seu e-mail.

Us recomanem que porteu camisa blanca !!!

Com funciona per apuntar-s'hi? Icona_Nou

Full d'indicacions Cal que entreu al web i registrar-vos a l'enllaç FME-UPC i reservar hora.

Si hi ha professorat que ha de sortir a l'orla i volen actualitzar la fotografia o be fer-la si són nous, poden fer-ho durant el horari de la sessió sense haver de registrar-se ...només anant a la persona que estarà fent el tràmit i se'ls fa la foto al moment.

I si no es pot anar a la sessió de fotos del dia 16 d'abril?

En cas que no pugueu venir aquest dia, us podeu posar en contacte directament amb l'empresa FOTOGRUP  (telèfon 934 910 494 o bé via correu electrònic: fotogrup@fotogrup.com). Indiqueu nom i titulació de l'orla, i us donaran orientaran, ja sigui per anar directament a l’estudi fotogràfic per a fer la foto o bé us especificaran els requisits necessaris perquè els envieu una foto amb la resolució i el format adient.

I quan es lliurarà l'orla?

A partir de la darrera setmana del curs, és a dir a paritr del 16 de maig, rebreu un correu confirmant dates. Les orles estaran a Consergeria de l'FME i caldrà mostrar document d'identitat per poder obtenir-la.