Expocultural de Nadal FME 2017 amb el Cor Ol·lari FME i el grup FEM teatre FME

Quan?

20/12/2017 de 12:30 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d'actes FME

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Com ja és tradicional per aquestes èpoques nadalenques, el Cor Ol·lari de l'FME i el grup de teatre FEM teatre FME, ambdós formats íntegrament per estudiantat i titulats de la Facultat, ens obsequien amb una actuació-concert que segur que serà tot un èxit: aquest any tindrà lloc el dimecres 20 de desembre a les 12.30 h a la sala d'actes de l'FME. No us ho perdeu, són uns cracks!!

Vegeu l'actuació Nadal 2016- Canal YouTube FME

Cor Ol·lari de l'FME està format per Celia Jiménez, Júlia Alsina, Núria Pascual, Leo Lamsdorff, Montse Brufau, Roger Bahí, Damià Torres i Guillem Alsina.

Grup FEM Teatre FME està format per Miguel Cidràs, Diana Vallverdú, Mikel Carles, Laura Galera, Adrià Lisa, Ernesto Lanchares, Bartomeu Llopis, Ferran López, Oriol Navarro, Andreu Tomàs, Eduard Badia, Paula Barja, Teresa Feu i Julia Moreno.